کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

وبلاگ کیان، مرد کوچک

کیان عزیزم تولد یکسالگی ت مبارک

1392/9/26 0:52
نویسنده : الناز
3,718 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد یکسالگی کیان جون

کیان و ریسه هپی تولد یکسالگی ش

پسرم یکسال از اومدنت به زندگی مون گذشت و من باز هم هزاران بار خدارو بخاطر وجودت شکر میکنم چون با اومدن تو زندگی من و بابا محمد شیرین تر و زیباتر از همیشه شد. و بی شک در این سال گذشته با دیدن اولین های تو پر شوق و شعف ترین روزهای زندگی مان رو سپری کردیم. من و بابا دوست داشتیم برای اولین سالگرد تولدت جشنی بگیریم هر چند کوچک و خودمونی. من دوست داشتم برات یک جشن تولد تم دار بگیرم، تم عدد یک رو انتخاب کردم بعدش به همراه بابا رفتیم مقوا و کاغذ رنگی و مداد رنگی ... خریدیم. بعد خودم برات درست کردم هرچند به زیبایی و تمیزی تم های آماده فروش نشد اما با همه عشق و ذوقم برات درست کردم عزیزم. روز تولدت سه شنبه بود اما چون وسط هفته بود با نظر خواهی از مهمان ها انداخنتیم پنج شنبه بیست و یکم شهریور که اتفاقا مصادف با تولد شناسنامه ای من هم بود.مهمان های ما خانواده بابا( بابابزرگ، مامان بزرگ، عمو رضا و عمو محسن، عمه ریحانه و عمو مصطفی)، خانواده مامان(مامان بزرگ، دایی پیمان همراه زندایی و کوروشی)، خاله شقایق و عمو مهدی(دوستان مامان)، خاله زهرا و عمو وحید(دوستان بابا)، خاله نیلوفر و عمو مصطفی و نهال جون(دوستان بابا) بودند. و روز سه شنبه که مصادف با روز تولدت بود(نوزدهم شهریور) یک اس ام اس زیبا از طرف خودت واسه همه مهمانها فرستادم تا به جشن تولد یکسالگی شما بیان.

 متن اس ام اس :

....... خوبم،

 روز پنج شنبه به تاریخ ٩٢/٦/٢١ جشن تولدمه، بیا خونمون قرار کلی بهمون خوش بگذره.

 از طرف کیان جون.

 

به نظر بعضی از مهمونا فرستادن این اس ام اس برای دعوت به جشن تولد خیلی کار قشنگی بود مثلا خاله شقایق توی محیط کارش این اس ام اس رو خونده بود و همکاراش گفته بودند چه مادر خوش ذوقی. یا اینکه خاله زهرا در جواب فرستاد با جون دل میام. همینطور عمه ریحانه که ذوق کرده بود گفت همون لحظه زنگ زده به عمو مصطفی و اس ام اس رو براش خونده. 

روز تولدت باباجون یه عالمه بادکنک باد کرد و از سقف آویزون کرد وقتی میبردت بالا و دستت بهشون میرسید میخندی و حسابی کیف میکردی. چند ساعت قبل اومدن مهمون ها با کمک بابا محمد میز عصرونه رو چیدیم. برای عصرونه میوه،پفک، پاپ کورن و سالاد الویه گذاشته بودیم و در بدو ورود هم با بستنی سنتی از مهمان ها پذیرایی کردیم و شام جشن تولد رو هم از رستوران گرفتیم(چلو کباب) و کیک تولدت هم مطابق تم ها عدد یک سفارش داده بودیم.

 

 میز عصرونه جشن تولد یکسالگی کیان

 کیک تولد کیان جون


اولین مهمان ما خاله شقایق و عمو مهدی بودن. و بعد اون کم کم باقی مهمانها هم اومدن.

 و جا داره اینجا از همه مهمونامون واسه حضور تو جشن تولدت و شادی هایی که کردن و هدیه های قشنگی که برات آوردن تشکر کنم و یه تشکر ویژه از عمه ریحانه جون چون توی اون هفته که قرار بود جشن بگیریم سه روز به خونه ما اومد و با شما بازی کرد تا من به کارها برسم.

خوش آمدگویی

خوش آمدگویی میهمان ها تولد کیان جون 

 

کیان و ریسه هپی

ریسه هپی

 کیان و ریسه هپی

 

ریسه عکس کیان جون از صفر ماهگی تا یکسالگی

ریسه عکس

 

هپی

 

 کیان جون با کیک جشن تولدش در حالی که خوابش میاد

کیان با کیک تولدش

 کیک

 

 کادوی مامان و بابا

کادوی مامان و بابا 

 

کادوی بابابزرگ جون

کادوی بابا بزرگ

  

کادوی عمه جون و شوهر عمه

کادوی عمه جون  

 

کادوی عموها و مامان بزرگ جون(مامان بابا)

کادوی عموها و مامان بزرگ

 

کادوی خاله شقایق و عمو مهدی

کادوی خاله شقایق 

 

مامان بزرگ(مامان مامان) و خانواده دایی پیمان جون و خانواده عمو وحید جون با دوستت نهال جون زخمت کشیدند مانی کادو دادند.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)